SEDIH GILER

I really want 2 learn how 2 play basketball...my bf really love 2 play bsktball... so, ptg td, I asked him when he gonna teach me 2 play bsktball...he said,when my father build a court in front of my house..."dh b'thn bapak aku kte nk wat court! multi-purpose court lh kononnye...tp hampeh..wat penat den bragan je..till now, yg aku nmpk rumput je dpn umh aku!dissapointed giler"..
then aku pon mls nk pkir psl 2... after a few minutes my bf call me...he told me dat die nk g men basketball...so, i said "okay..leh x if nk ikut"...pas2 die kte "r u serious??"then aku ktelh aku serious...die kte die g check kt court 2 dlu...if ramai xyahlah...after die dh check..jz got 1 person there
pe lg aku pn semangat lh ni kan...yahoo!!... i change my cloth then start scooter...
bwk giler speed ni cz excited..
ble dh smpi sne...hampeh tol! de lh 5 org..kecewa aku!
i'm d only girl there...hey, kalo ikut aku...aku ON je...tp,ble pkir blk...cm x snonoh je sorg2..
malu plak!so, i've decided not 2 play...
yg wat aku bgang nye cz my bf blh plak tnye nk blik ke??
b4 dat, he said if x pat men..at least can meet him...
die blh plak tnye cm2...
skit ati tol...
at least kte lah nk tman aku ke...ajak aku g tengok die men ke...
ADUIH! bengang tol!!
i really want him 2 teach me...
sdih tol!!
2 jelh nk tulis...
bye2=(

No comments: